wtorek, 28 marca 2017

Box POLSKIE SKARBY

Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam niespodzianki! Polskie Skarby to comiesięczne paczki, które zawierają produkty wyłącznie od polskich producentów. Jestem pozytywnie zaskoczona jej zawartością. Co miesiąc pyszne nowości!

Tu możecie zamówić swoją paczkę: polskie-skarby.pl

KONFITURA WIŚNIOWA KORZENNA

Myślę, że doskonale przyda się do omletów! Aromat korzenny kojarzy mi się tylko z jednym...Świętami Bożego Narodzenia. Czemu nie poczuć tej atmosfery w marcu :D Dżem przyjechał do mnie prosto z Wielkopolski!


OCET JABŁKOWY
Wstyd się przyznać, ale nigdy nie miałam do czynienia z tym produktem. Na szczęście w paczce znalazłam również multum przepisów z jego wykorzystaniem. Będę kombinować :)


KREM WARSZAWSKI
To cudo sprawiło, że moje serce zaczęło bić szybciej. Krem kakaowo-orzechowy. Jeszcze go nie próbowałam, a już zawróciło mi w głowie! Jeżeli będzie tak dobre, jak baton....Zniknie w oka mgnieniu :D 


CHIAS
Chias znam już od dawna, ale dopiero dzięki dołączonej do boxa mapie polskich skarbów dowiedziałam się że przyjeżdżają do mnie z Poznania :)  moim zdaniem fajny pomysł na deser czy przekąskę szczególnie poza domem.  


GRANOLA
 Płatki zbóż, orzechy, nerkowce, banany, czekolada gorzka, syrop daktylowy, kakao... Tyle składników w takiej paczuszce! Mama już sobie zarezerwował, ale nie wiem czy oddam bez walki :-P


MASŁO SEZAMOWE

Tahini+syrop z agawy= super połączenie
Ja niestety nie potwierdzę ani nie zaprzecze, bo alergia na sezam  nie pozwoli mi spróbować :D Jak domownicy wydadzą werdykt to się nim podzielę!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz