środa, 8 lutego 2017

Herbaty HELLOSLIM


Gdy jakiś czas temu zaproponowano mi możliwość przetestowania herbat helloslim zgodziłam się bez wahania. Czemu? Przepadam za herbatami! Jesienią i zimą potrafię parzyć sobie jedną za drugą. 


Pierwsze na co zwróciłam uwagę po otwarciu paczki był zapach. Cudowny owocowo- miętowy. Od razu musiałam ją sobie zaparzyć. Smak mnie ne zawiódł! Zarówno herbata 'good morning', jak i 'good night' smakują nieziemsko.


Herbaty podobno:
  • spalają kalorie
  • zmniejszają apetyt
  • zwiększają energię
  • przyspieszają metabolizm
Ja nie zauważyłam szczególnych zmian w swoim organizmie. Może spowodowane to jest tym, że raczej nie przywiązywałam do tego uwagi i nie zmagałam siś z wyżej wymienionymi problemami. Herbatki są pyszne, to się dla mnie liczyło. Warto w nie zainwestowac chociażby dlatego :D

 Ciekawi składu? 

Hello slim- GOOD MORNING:
  • Zielona herbata
  • Yerba Mate
  • Dzika róża
  • Eukaliptus
  • Guarana
  • Bez
  • Cykoria
(+ dodatkowo: jabłko, hibiskus, aronia, aromat ananasowy, kwasek cytrynowy, mięta, sok ananasowy, skórka cytrynowa i pomarańczow)

Hello Slim- GOOD NIGHT
  • Mięta
  • Trawa cytrynowa
  • Imbir
  • Lukrecja
  • Hibiskus


(+dodatkowo: jabłko, aromat cytrynowy, liść jeżyny, kwas cytrynowy, cykoria, skórka cytrynowa, dzika róża)


 Program helloslim trwa 30 dni(w każdej paczce znajdziemy po 30 herbat). Więcej szczegółów znajdziecie na stronie HELLOSLIM





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz